środa, 25 kwietnia 2012

Witam was w rzeczywistości

Od niedawna posiadam tę oto płytę i chciałem napisać o niej parę słów. Jednak najpierw opowiem w skrócie o moich gustach muzycznych. Lubię każdy rodzaj muzyki oprócz disco polo, tego powinni zabronić a wykonawców spalić. Słucham rocka, rapu, muzyki filmowej, klasycznej - ogólnie wszystko co wpada w ucho. Tę płytę grupy WWO nabyłem w empiku za 79.90 zł. Ostatnio bardzo często słucham polskiego rapu, (w ogóle nie odtaje poziomem od zagranicznego - ba jest nawet lepszy) szczególnie utworów wyżej wymienionej grupy. Rozmawiałem z kilkoma osobami które nie kupują oryginalnych płyt, ich argumentem było zdanie:
- Nie wydam na płytę 80 zł z której słuchać będę jednego utworu.
No więc chłopie ogarnij się bo mi z tej płyty podoba się każdy utwór, w ogóle jak można powiedzieć że z całej płyty słucha się jednego utworu ? Rozumiem że nie wszystkich się podobają. Posiadam płytę Eminem ENCORE i trzy utwory nie przypadły mi do gustu ale żeby cała płytę ? Nigdy tego nie pojmę. Rozumiem że nie każdego stać, mnie też kiedyś nie było ale warto odpuścić sobie chipsy, piwo i jakiegoś tam kebaba żeby kupić płytę, a jeśli nawet po tym nie starczy to po co cała płyta ? Można kupować pojedyncze utwory w internecie, nie chodzi tu tyle o "łamanie prawa", bo są przepisy które otwarcie pozwalają na pobieranie tego typu rzeczy. Chodzi o szacunek do wykonawcy/ów !
Tutaj wstawiam mój ulubiony utwór z tej płyty ( NIE ŚCIĄGAĆ ! KUPIĆ ! )


PONOWNIE ZACHĘCAM DO KUPOWANIA PŁYT !
    

14 komentarzy:

  1. Takie nasze głupie realia. W sumie to ja się nie dziwię, że artyści tak się cenią, w końcu to jest ich praca, też chcą zarobić! Kawałek podpadł mi do gustu.
    Słuchasz Pezeta(mam na myśli jego stare płyty, bo te nowe, to jak dla mnie za dużo komercji w nich)? Lubię go tak jak i Piha, bo ich teksty są prawdziwe i życiowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. + http://www.youtube.com/watch?v=hYpxnEIu1aY tak na dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki;) Idealne podsumowanie Twojego posta. Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm słyszałam o tej płycie już wcześniej :) ale nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, nie każdego stać na płytę za niecałe 80zł. Ja za rapem nie przepadam, a Disco Polo nie jest takie złe;D Jak kto lubi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hah dokladnie, warto czasem odmowic sobie jakiegos fast fooda i legalnie sluchac muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie przepadam za rapem .;p

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedys bardzo, ale to bardzo jaralam sie WWO :) sa mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. 80 zł? Kradzież. Trochę przeginają z tymi płytowymi cenami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja generalnie uważam, że każdy powinien wydawać kasę na to, na co ma ochotę i jeśli to ma być płyta to rewelacja, bo nie przeleci przez kichy ale będzie używana i zostanie na wiele lat, a po kebabie nie zostaje nic, oprócz sami wiemy czego. Dla mojego chłopaka zawsze i na każdą okazję najlepszym prezentem jest płyta i szanuję jego gusta i staram się sprostać tymże oczekiwaniom, więc jeśli Ty miałeś ochotę wydać te 80 dych to jest tylko i wyłącznie Twoja wola, która ja osobiście popieram w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też słucham prawie każdego gatunku muzyki, ale najbardziej lubię rocka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o nauczycieli od historii to teoretycznie źle nie miałam, szczególnie w gimnazjum, bo było widać, że ta Kobieta robiła wszystko z pasją i opowiadała tak, że wszystko samo praktycznie do głowy wchodziło. :) Gorzej jest obecnie, w liceum, bo razem z moją klasą zwiedziłam już wszystkich nauczycieli od tego przedmiotu - co jakiś czas coś się dzieje i nam zmieniają... Nie ułatwia nam to zbytnio życia, bo co zdążymy się przyzwyczaić to kolejny nauczyciel przychodzi... Na szczęście obecnie zaczniemy lekcje, już, z ostatnią możliwą nauczycielką - teraz mogą już nam tylko przywracać poprzednie możliwości. :) Miałeś fart, skoro tak dobrze potrafiliście się zgrać z nauczycielem ;) Pozdrawiam i przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Halo? Czekam na nową notkę. Żyjesz jeszcze?;)

    OdpowiedzUsuń